Serwis

Informacje o serwisie

Dynamiczny rozwój DST Polska Sp. z o.o. idzie w parze z troską o zagwarantowanie najwyższej jakości usług serwisowych.

Posiadamy punkty serwisowe na terenie kraju, które pozwalają na szybkie i sprawne działanie.

Nasza oferta serwisowa obejmuje:

  • podłączenie, uruchomienie i regulację urządzeń osuszających
  • obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną
  • obsługę serwisowo-konserwacyjną
  • pomiary parametrów technicznych systemów osuszających
  • dostawę materiałów eksploatacyjnych i innych podzespołów.

Dział serwis DST Polska Sp. z o.o. zawiera umowy serwisowe z użytkownikami urządzeń osuszających, dzięki którym koszty opieki nad urządzeniami oraz czas reakcji, maleją do minimum. Gwarantujemy kompletną dostawę materiałów eksploatacyjnych, wymiennych oraz podzespołów do dostarczonych przez naszą firmę urządzeń.

Jesteśmy przekonani, iż współpraca z naszą firmą pozwoli na utrzymanie urządzeń osuszajączych w pełnej sprawności, co umożliwi Państwu zaplanować i zredukować koszty eksploatacji.

Mając na uwadze jak najlepszą opinię Państwa o naszych produktach i dążąc do maksymalnej satysfakcji, jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje z Państwa strony.

W celu omówienia warunków współpracy w zakresie obsługi serwisowej prosimy kontaktować się z naszym biurem.

Umowa serwisowa    

Dział serwisu DST Polska zawiera umowy serwisowe z użytkownikami urządzeń osuszających.

Dlaczego warto wybrać serwis DST Polska jako firmę serwisową?

  • lokalizacja serwisu zapewnia krótki czas reakcji na wezwanie serwisowe.
  • serwis producenta urządzeń zapewnia najkrótszy czas dostępu do części zamiennych
  • Serwis producenta urządzeń zapewnia właściwy dobór  materiałów eksploatacyjnych w    konkurencyjnych cenach.
  • wysokie kwalifikacje techniczne oraz dostęp do najnowszych materiałów szkoleniowych zapewniają fachową obsługę.

Dodatkowo w wypadku serwisu osuszaczy powietrza DST lub innych urządzeń oferowanych przez DST Polska, należy zwrócić uwagę na to, że:

  • regularne przeglądy w odstępach półrocznych wydłużają gwarancję do trzech lat.
  • czynności wykonywane podczas przeglądu ze względu na specyfikę automatyki central szeroko wykraczają od standardowych czynności wykonywanych przez serwisy innych firm.
  • możliwość detekcji nieprawidłowości pracy centrali oraz monitorowania parametrów urządzenia podczas przeglądu dzięki posiadaniu przez serwis odpowiedniego sprzętu oraz aktualnego oprogramowania diagnostycznego.
  • w przypadku zlecenia przeglądów innej firmie ze względu na nieznajomość szeroko rozbudowanych funkcji automatyki i sterowania może dojść do nieprawidłowej pracy urządzenia a nawet jego uszkodzenia.
  • Jesteśmy przekonani, iż współpraca z naszą firmą pozwoli na utrzymanie urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w pełnej sprawności, co umożliwi Państwu zaplanować i zminimalizować koszty eksploatacji.